Wednesday, February 4, 2015

Pelajar UITM mati disembelih lelaki Gila

Kelmarin kita digembarkan dengan kejadian seorang pelajar UITM permatang pauh mati disembelih. Group whapsapp tersebar dgn cpt.ohhhh sekarang ni musim org gila whapsapp plk..sebenarnya admin pun byk group jgk. Mula2 org ckp disamun dan dikelar. Namun berita dlm TV melaporkan motif sebenar. Agak bersimpati dgn simati masih muda dan tahun pertama pengajian. Dlm cerita rakan2 yg dilaporkan dlm paper mgatakan mangsa dilarikan dgn paksaan. Alfatihah kepada mangsa....namun seperti biasa pihak UITM akan nafikan mangsa dilarikan.

Tuesday, February 3, 2015

Hang Nadim kembali daaaa...

Assalamuaaikum..       Kepada yg pernah mengenali dan mmbaca blog ini...admin ingin mengucapkan terima kasih banyak2. Sebenar dh lupa password hari tuu akhirnya berjaya juga. Dlm pemerhatian admin...artikel yg Daging Dendeng mmg mndapat carian yg tinggi. Pernah seorg kwn cuba ...tapi atas kesilapan teknik mungkin kicap terlebih hitam plk katanya. Admin akan cuba mncari artikel yg menarik atau menu yg pernah admin Masak utk tatapan kalian. Smoga pembaca dan yg mengenali admin sentiasa dirahmati Allah. Aminnn

Thursday, May 2, 2013

Gerakan Si Pitul dan Raja Mandaliar

Assalamulaikum...selamat bertemu kembali sebenarnya posting telah diubahsai...hahaha

Friday, November 23, 2012

Dah nak sampai tahun baru..

Lama sudah tak menulis dekat blog aku nii...hari inii kesempatan yang ada aku tulis.....apa yg terlintas, ramai dah followers yg hilang tk dapat dikesan. Jadi tuan ponya mintak maaf laaa ye...sebenarnya malas. Sekarang nii aku berkerja di Kuantan Pahang, hari nii bandar kuantan penuh dengan manusia dengan karnival Jom Heboh tuu, habis dah Kuantan ni aku pusing...dari Gambang sampai laaaa dkt bulatan Jabor. Kami kat sini menyewa sebuah homestay dekat taman PSJ dkt dengan Balok..kira pantai tuuu dekat laaaa, cuma pantai sini tak berapa lawa..yg lawa tuu mungkin area Swiss Garden laaa. Berbalik kepada agenda seterusnye aku mesti bincangkan pesal kampung aku laaaa..nama aku memang dh blacklist dengan ketua kampung nii, tapi aku cakap benda yang betul...aku cakap Apasal Jalan Kampung Tak Diturap, hahaha....tapi memang betul pun..itu baru satu isu shj..kalau bincang sampai 8 tahun lagi pun tak habis. Apa-apa pun kalau kita ada duit baru sembang beso...tadak duit cakap pun tak guna..

Tuesday, October 9, 2012

Projek Bijih Besi

Projek Lombong Bijih Besi yang mungkin melaburkan puluhan juta ringgit didepan kampung TanjungKasau ni mungkin akan menjadi kenyataan. Aku dah dengar cerita nii dari tahun lepas lagi..mengikut cerita bahagian sebelah bukit seperti gambar di atas tersimpan Bijih Besi bermutu tinggi. Bukit ni betul-betul depan kampung aku milik peneroka felda Papulut. Mengikut cerita yang sahih pihak pemaju telah memberi sedikit wang sebagai tanda jadi kepada pemilik tanah, namun begitu ada jugak pemilik yang tidak bersetuju dengan projek lombong ini ...walaupun dijanjikan ganjaran setiap bulan puluhan ribu ringgit. Bukit Felda Papulut ni memang depan kampung aku, cuma kita tunggu sahaja laa dari sumber rasmi cerita Lombong Bijih Besi ni. Wowww projek puluh juta niiiii

Wednesday, May 2, 2012

Apa yang Lelaki takutkan sangat Pada wanita

SELALUnya kita tertanya2 kenapa wanita yang cukup serba serbi belum ada teman pendamping. Jawapannya lazim ialah takut keciwa lagi atau belum ada jodoh. Semuanya bermula dari diri sendiri...(pandai pulak aku tulis) wanita seharusnya tahu bagaimana cara untuk menawan hati lelaki idaman. TAHu bagaimana untuk berperilaku supaya tidak dijauhi oleh lelaki....kalau nak tahu..AMA