Tuesday, June 8, 2010

Bagaiman Anak Bekas Menteri Besar Perak Memiliki Helikopter Peribadi ?


Bagaimana anak bekas seorang Menteri Besar Perak memiliki Helikopter peribadi, adakah dipinjamkan daripada seseorang, mamat ni aku pernah jumpa dulu-dulu kat Damansara, masa tuu dialah paling hebat kat sini Orang pertama yang memiliki M3 yg berharga RM750k..Masa tuu Uptown tengah hot,jadi kelibatnyer selalu kat situ. TAPI masa tu geng lepak aku selamba jerr perli dia, cakap kuat-kuat pulak...."wei anak Org kaya" mcm tulah kurang. Disini aku selitkan kata-kata Fasha Sadha kepada sebuah akbar tempatanBenar Rizal datang menaiki helikopter untuk memberi kejutan kepada saya. Saya terkejut dengan kehadirannya hari ini (semalam). Saya tergamam melihat kelibatnya yang tiba-tiba muncul menaiki helikopter peribadi dari Kuala Lumpur. Saya akui ramai pihak akan mula membuat spekulasi terhadap isu ini, namun saya tidak mahu memberi sebarang kenyataan berhubung perkara ini kerana lebih penting ialah tanggungjawab saya kepada drama yang masih berbaki tiga hari selepas 15 hari saya berkampung di sini. Saya perlu fokus untuk habiskan kerja saya dan kehadiran Rizal adalah semata-mata untuk melawat saya di sini dan itu tidak langsung menjejaskan prestasi saya di lokasi penggambaran. Apa yang boleh saya simpulkan hubungan kami masih di fasa mengenali antara satu sama lain. Terlalu awal untuk saya berbicara soal jodoh kerana 2010 adalah zaman kebangkitan saya. Jadi, mustahil untuk saya memusnahkan misi itu hanya kerana isu seperti ini

4 comments:

blueCITY® said...

salam hang n,
hehehheheh... soalan2 mcm ni tak pelik dah erh. hang ada kuasa, hang ada duit, hang ada kabel. apa lagi kabel2 org politik nih. 1malaysia la sangat. rakyat di dahulukan lah konon. cuba hang anak kampong yg tak ada apa2 kepentingan?
hang kena tembak tanpa sebab pun org tak mo ambik peduli. meratap la mak pak korang nak bela anak dia?

huhuhu...
komen emosi ni
ekekkeke...

hang nadim said...

memang emosi laa biru ni..tapi itulah dunia

al-lavendari said...

hebat orang Melayu sekarang !

hang nadim said...

Lavendar> salam tuan lavender memang hebat org melayu lani, tapi tulaa semua diarg nk sapu, org lain tk leh cari mkn laa sbb tu musuh byk bila dah kaya, anak pegi skolah siap pasang bodiguard. Tuan saya hari2 diseremban nati bole pekena teh tarik kat mana-mana.