Saturday, April 2, 2011

Tandas paling Kotor kt dunia Hentian Banding Gerik

tandas dekat depan tuu
Bulan lepas aku berkesempatan bekerja dekat Kota Bahru kelantan, mula2 tuuu tiap-tiap minggu berulang alik KL-KB...kadang kalau pergi ahad, hari khamis dh balik KL...selalunye ikut jalan KL-RaUb-Gua Musang-kota Bahru... Sepanjang ulang alik aku tuuu selalunyerr kereta selalu tersangkut dekat Bentong-raub, semuanya aku melalu pekan ni. Lepas tuu kalau ada lori memang laaa sangkut panjang...jalan paling bahaya selepas tuu ialah Bukit Tujuh sebelum sampai GUa Musang, memang bahaya btul jalan nii..patut laaa byk kemalangan kt situ. Ada jalan baru sedang dibina sebelum GUa musang nii tapi mungkin dibuka tahun ni kot. Satu hari tuu kereta kampeni rosak dekat Gua musang ..bayangkan lahh tempat jin bertendang., kereta baru tk sampai setahun tapi org sebelum mungkin tak jaga. Telepon kampeni diorang suruh selesaikan sendiri, besok baru ada rescue sampai. Huhhhhhhh gilerrr btlll dekat sehari aku dok tunggu tol truk dari KB, nak tarik pergi sana. Lepas kami diberi kereta baru...dan selesai akhirnyer tugas disana. Aku pun balik ke Gerik melalui jalan Jeli-gerik untuk membawa pulang kereta yg rusak hari tu. Sampai ke banding aku singgahlaaa kat hentian Jeti banding..bila masuk tandas kt situuuu...aduhhhhh aku rasa inilah tandas paling kotor paling busuk, tak terjaga..mcam haramjadah. Tandas yang diurusksn oleh majlis daerah Gerik mmg memalukan..Sbb charge ambik 30sen..memang malu betul laaa...kotornyerr

4 comments:

CNK said...

memang tak suke toilet kotor.. eeeewww!



* follow u.. jom hit me back! n folow yeah!

N.A.T said...

lahai .. dh la bayar .. pastu xbersih lak tu .. mintak balik duit td!!!

hang nadim said...

salam CNK...mcm nama pelakon industan...kalau pegi hotel 6 bintang tandasnye macamner yer..



i follow too

hang nadim said...

nat-nat sorry laa lama betul bukak blog niii...leka dgn fesbook..kalau nk add cari laa ahmad sabre garcia