Friday, June 26, 2009

Adun Yang diamanahkan di kawasan sekitar kg tanjung kasau

Tempat Jual Kueh Pasar Besar Gerik Dato' Termizi Bersama Dato' Mukriz disebuah majlis keramaian

Pada masa sekarang adun yang diamanahkan menjadi wakil rakyat di kawasan kenering ialah YB Toh Syahbandar Hulu Dato' Tn Hj Mohd Termizi Hj Idris yang telah berkhidmat masuk dua penggal, Penting disini Tanjung Kasau termasuklah dalam kawasan jajahan adun Kenering, tetapi malangnya Tanjungkasau masih banyak ketinggalan tidak diperdulikan dan diperkotak-katek dalam erti perubahan sebuah Kampung yang mahukan perubahan sebuah kampung yang indah dan berpontesi, berbanding kampung yang berdekatan. Aku tak tau lata belakangnya tapi tak silap aku, beliau dahulu bertugas sebagai pegawai KEMAS(kemas ialah sebuah badan dibawah Kementerian Desa Dan Luar Bandar).Kalau nak berjumpa dah hubunginya boleh berhubung dengan alamat ini. Pusat Khidmat ADUN Kenering, 33410 Lenggong Perak. No tel.05 7917826 Alamat e-mel. mtarmizi@perak.gov.my. Kali terkhir aku berjumpa dengannya di restoran kari kepala Ikan jalan gerik-baling. Nati kalau aku rajin aku detailkan lagi.

5 comments:

zetty said...

tumpang tanya...tanjung kasau..n gerik nie kat nerr???...mcm best jerr tmpat tue....

tanjungkasau said...

saudari zeti tanjung kasau ni sebelum sampai pekan gerik, trademark tgkasau ni air mineral bukitnya, ramai pengembara ambik air kat tepi jalan situ. Dari lenggong selepas lawin jumpa Felda lawin Utara..so simpang tu lah kg tg kasau. OHHH GERIK dekat ULu perak. Kalau nak kelantan dekat nak ke Kedah pun dekat

HJCHOT said...

Mizi bagi pa ke mung...

hang nadim said...

salam tuan haji.. ingat nak mintak tanah 50 ekar.

khamsiah said...

Tak pernah dengar pun Tg Kasau Tg Rambai ader ler dulu kita pun org Grik