Tuesday, July 14, 2009

Esok Aku Nak Balik kampung

aku cilok Gambar blog Orang nii Sebab viewnya Cantik
Esok aku nak balik kampung, tapi aku kena uruskan dahulu beberapa kerja yang telah di amanahkan oleh Bos aku, sambil balik ni bole laa aku mencari info terkini untuk dientrykan pada posting akan datang, mestilah sebab blog ni aku dedekasikan untuk Kampung aku dan pesal diri aku ada jugak aku kisahkan, mana tau pengalaman yang aku pernah tempuhi mungkin sedikit sebanyak akan menjadi menjadi pengajaran atau pun akan memotivasikan untuk menjadi yang terbaik dikhalayak terbaik kepada pembaca Amnya. Aku balik sebab nak ambik kedua orang tuaku makan kenduri kawen di subuah rumah mak sedara yang tinggal di Kapar Klang. Aku ingat petang sikit boleh la gerak sapa nak ikut Jom arr ? opsss tk yah klik

6 comments:

GRuNGe said...

Bestnya ada kampung. Aku takde kampung. Huhuhu. Mak ayah dekat Putrajaya. Mak aku kampung Kajang (bandar dah), pastu ayah aku punya ayah (atuk aku) duduk Gombak. Huhuhuhu.

jijah montel said...

uiksss.. kapar? kampungku!!! errr.. not exactly.. tapi kampung halamanku meru.. sebelah aje dgn kapar tu.. haaaihhh.. rindunye kampung ku.. jgn lupa buat entry sikit pasal kapar and wedding tu ye... :)

biru said...

nak balik kampong?
nak ituttttttttttttt =)

hahhhhhh, grunge org kajang? kehkehkeh =P

nurul izzah said...

nak itot...hik3

en_me said...

bestnyerrr..

hang nadim said...

Esok Petang polak sbb ada Keja lagi Esok...pastu Jumaat petang dtg kembali kolumpo, kena minum tongkat ali 8 tin mcmni