Sunday, October 11, 2009

AKu Pergi Kedah Naik BAS Sani Express

Jumaat malam kelmarin aku berangkat Ke Alur Staq, aku redah jerr tiket Bas pun tak beli masa tuuu, tiba di hentian jalaN Duta aku terus menuju ke Kaunter SANi Express...mujur ada tiket lagi (tapi sebenarnya banyak lagi tiket berapa banyak Syarikat Bas kat situ) lepas aku beli tiket ..tiba-tiba ada Orang panggil aku " abang' abang" konpiusnyerrr .....sebenarnya nama timangan aku dari kecik sampai besar panjang ni Orang tua, saudara mara, orang kampung panggil aku 'abang'.........bertuahkan aku ?


RUPA-RUPANYA Pak saudara aku satu keluarga baru sampai dari kampung, tengah tunggu anaknya dtg ambik, datang untuk menghadiri Konvo anak bongsunyerr Di UIA dan melawat anak menantu yang bekerja di Kolompo...salam lebih kurang sembang lebih kurang diaorang pun gerak lah.
Semasa beli Tiket Bas Sani tadi aku pilih Seat kat Atas ..yelah tak pernah naik bas dua tingkat ni. Dalam hati mintak-mintaklah satgi dok sebelah awek bolehlah ayat lebih kurang...tapi hampeh nasib tak menyebelahi, ponyalah ramai tapi balak gak sebelah aku.
Setelah Tido semalam di aLur staq Aku pun bawak lah kereta lama aku pulang ke Kampung Di gerik, lepak makan sat...jumpa kenkawan lebih kurang terus aku gerak ke Kolompo sebab esok nak ke Mentakab, Pastu malam nak Sg petani Pulak kena tido sana, BOs nak jumpa Orang Besar hari Selasa, malam dah ada KL kot ..............see u when i see u...muaahhhhhhh

6 comments:

Farhana said...

Hahaha.. See u when i see u.. Ayat dia.. Hahaha.. Abang.. Hehehe.. Amboi.. Nk dok sebelah awek jek. Saye kan kalau naik bas, saya doa supaya yg dok sblah saya bkn org yg namanya lelaki.. Tkut wo.. Hehehe.. Best kan naik bas 2 tingkat.. =)

~ hang nadim.. saye sehat jek.. lmbt lg daa.. nk jadi dokter peribadi upahnye lain.. =p

ell_jay said...

heheheheee.. takde rezeki ek duk sebelah awek.. heheheheee..

by the way..best ke bas si sani neh? dua tingkat ekkk.. gayat lah..

al-lavendari said...

mana dulu sampai, orang tingkat bawah atau orang tingkat atas?

blueCITY said...

bang@
bang!
hahahahah

teringin gak nak naik bas dua tingkat
dah lama tak naik nas ekspress nih

okay,
c u when i c u gak la,
ekekekk

hang nadim said...

farhana> dr farhana laaa...takut emendernyerr...per lahh

ell jay> nanti kalau kesempatan nak dok bawag pulak

hang nadim said...

lavendari> aku pun tak tahu la

biru> wat pe tuuu....