Tuesday, February 9, 2010

Aku Pun nak activate kan Facebook gak la

Aku sebenarnya dah lama dah bukak akaun ni Facebook ni tapi tak penah pun aktif...ermmm ... ermm

5 comments:

FarhanaDr said...

Sila2.. Boleh nanti saye add ek.. Heehee.. :)

Hai hang nadim.. Ngeee.. :)

masMZ said...

Alahai Hang Nadim nak promote fb ka awat larr memalu lakssss

cik jijah said...

meh email add.. nanti saya add hang nadim ASAP... :)

hang nadim said...

FARHANA> salam Dr. Farhana lama tak nampak, skrang dah kerje ker...saya sakit-sakit badan laa

Masz> ermmmm nati saya cari cik mas yerrr,,mung tak kelik kapung ka...

Cik Jijah> salam cikgu balik kampung kt Sungai Petani....singgah laa gerik nanti

masMZ said...

tetiba diriku pula yang terasa ada krisis identiti kampung... ermmm... kek mano kampung den nih ha? bila taun chek dok utagha? nak kelik pantai timur uuuu jauh ;p
Hang Nadim rasa2 nak cari kat mana? Saya mungkin balik Ahad kot, tak ada orang kat kampung. Ibu ngan ayah berjalan-jalan ke utara. Ahad petang/ malam baru balik rumah ;)