Sunday, February 7, 2010

Minggu Depan Balik Kampung Lagi

Tengah discus perr ni...?

salam...rasanyerr minggu depan semua orang akan bergegas balik kampung, almaklum laa cuti panjang sempena hari raya cina ni, sebenarnyerr kalau raya cina ni kat kampung meriah jugak, ramai gak Orang merantau ni balik...kalau tak balik rugi laa cuti panjang weiiiii... Bila balik kampung ni boleh laa jumpe sedara mara, kawan-kawan lepas tuuu mungkin ada kenduri kot, tapi aku ni kadang-kadang balik kampung ni....hari pertama tuuu seronok laa lepastu perasaan pun merasa amatlah bosan, ermmm maklum laa orang bujang heheehehehe

5 comments:

blueCITY® said...

salam h nadim,

balik kpg wat per tuuu
kawin ke
kahkahkah

jom jom
jemput ke kemaman
saya juga becuti lama
ada kenduri kawin gak
tapi bukan saya yg kahwin
lallalalaa

masMZ said...

Salam... Hang Nadim, tu lar owang suh kawen tak mau... kalo tak best jugak duduk kat tepi sungai kat Grik tu ;)
Alahai Belum, bestnya!

cik jijah said...

saya pun balik kampung jugak.. tapi kampung suami.. di sg petani... jom!!

hang nadim said...

bluecity> balik cuti raya cina la...cuti kan panjang.pastu pojek pun tk berjalan satu lagi, asyik dok tawaf kl jer hari2. Kemanmam tuu kat sempadan trengganu...ermm situ ckp slang Ganu ker..

MazM> hehehe aku ingat nak pegi minang hang laa MAz...Opss

cik jijaH> Ohhh bulan 12 hari tuu ada gak pegi Sg. Petani. Sp nii tempatnyer happening gak, semua adaa..memang tak membosankan.

masMZ said...

opsss... tu kena datang kampung teman ler ;p