Thursday, March 18, 2010

aku ada kat kampung

INi Namanyer Pulau Kecik ataupun dipanggil kapung oleh org tempatan


gambar nii 19 tahun lepas hehehe

aku sampai kampung semalam, tak tau nak buat apa apa.. sebenanya badan tak berapa sihat sebab mungkin mabuk darat, aku baru balik dari pulau perhentian hampir sebulan nati aku post gambar yerrr.

4 comments:

blueCITY® said...

salam hang nadim,

kat mana tuh?
bestnya
saya suka pantai, laut
saya suka snorkeling
saya suka kampong

heeeeeee

semoga bahagia
jaga diri

hang nadim said...

saya suka tengok orang melayu Moden yg rasa mcm mat salleh..snorkeling..ish ish kalah mat salleh

Azlin197 said...

Waaa.... cantik nyer kg awak ni...
Macam best jer - tenang , damai dan pandangan yang baik.

awak dah lama tak pulg kg ker??
macam seronok jer dgr org kota balik kg. Macam2 yg dorg alami. Sakit perut gara2 makan makanan kg yg lama ditinggalkan sebahagian dr keseronokan pulg kg.

hmmm.... best laa...
awak kalau balik lagi, singgahlah kat SMK SIS - bole awak jumpa guru2 lama awak kat sini....

saya pun nak jumpa ngan Hang Nadim yg banyak pengalaman ni.... he he he... nanti bole lah awak kongsi pengalaman hidup gn pelajar saya .

Salam akhir kalam....

hang nadim said...

azlin> salam...itu gambar kt pulau perhentian laa, hari tu lepas blk Pulau blk kampung kt Gerik, 2 bln lepas .Kg Tgkasau mana laa ada laut hehehe. Cikgu Halim Penolong kanan tuu saya kenal gak...selalu pekena teh tarik dgn dia kat Pekan. Azlin cikgu2 dah takde kot dah pencen dah rasanyer