Wednesday, May 26, 2010

Cium Molop tuu.....


cerita ni aku kisarkan berdasarkan pengalaman aku laa dulu-dulu, yang aku tengok depan mata aku sendiri. Tapi sekarang ni tak terjumpa pulak adegan-adegan macam ni lagi. Kejadian ada yang berlaku siang hari dan ada yang berlaku malam hari. ERmm macamana laa aku nak gambarkan kat engkorang ni. Aku cuba laaa yang terbaik..kalau NAk jugak tahu sila

PADA Satu hari tuuu aku baru balik dari Shah Alam, kejadian berlaku lepas tol Batu 3, tiba-tiba aku terpandang sebuah kereta Kelisa kat tepi jalan, aku nampak satu pasangan tersebut berpeluk selamba tepi hiway macam adegan filem melayu, mungkin baru lepas gaduh kot ker masuk jembalang ke (hero tk paham betul la)why tepi hiway.

Cerita lain pulak...PAda satu petang indah tuu aku dari Sri Damansara sedang menuju ke Sungai Buloh, macam biasa mata aku liar memandang sekeliling TIBA-TIbA...aku ZoOOM OUt>ternampak (jenis kereta aku tak ingat Mungkin Kancil) macam tadi kereta tuu park kat tepi jalan gak alaa tepi org jual pokokbunga tuu..aku kat line kiri, jalan sibuk gak hari tuuu dari tepi nampak tingkap terbukak WEIIii Aku NAMpAK satu pasangan ni.. diorang selamba jerr cium molop kat situ, aku yang sepintas lalu terlihat adegan tuu tercengang, muskil. (dalam kepala betul ka tadi tu)...ramainya tengok

ada lagi cerita tapi bos suruh buat Shop drawing pulak. Lama tak godek Autocad ni

No comments: