Thursday, June 3, 2010

Restoran Kampung Tanjungkasau di Damansara Satu Hari Nanti


Gulai Kawah daging...perr
Satu hari nanti aku bercita-cita nak bukak Sebuah Restoran yang dinamakan nama kampung aku ni..Restoran aku akan berlatarbelakang Kampung sebagai hiasan dalaman...(angan-angan0 betul laaa..Menu-menu pulak lebik banyak berkonsepkan Menu yang dibawakan khas dari daerah aku seperti...Tapi itulah kalau nak bukak restoran dekat kawasan ni Sewa sekurang-kurangnyer RM4000-RM7000..pastu deposit confirm 3 bulan, renovation lagi, mana nak cari RM100k ni, tapi kalau dah terkenal nanti harga yang dibayar tak menjadi masalah bagi orang-orang kat sini, janji sedap ,orang tak komplem pun. Menu istimewa setiap hari ada, Daging Hitam( sedap Ooo daging ni) gulai daging campur umbut pisang, Ikan pekasam, ikan bakar sungai(mana nak cari ikan ni) ada pulak sambal hijau cili padi(power punya pakai lesung batu),Pecal, kerabu taugeh. Banyak lagi laaa

3 comments:

CITY® said...

salam,

bagus kalau ada berciti2 macam ni
tapi kena lah didikuti dgn usaha
jangan berangan2 sahaja
hehheheh...

errrrrrrr
saya sedikit busy di opis
line tenet berukbend dirumah teruk
on off boring
kalau on pun slow cam siput vavi
hahahahh...
petang ini saya akan ke suatu temapt di n9
ada aktiviti opis
nantikan n3 akan datang
esok dah balik pun
hehehhee

Daun said...

daun akan datang kalau restoren ni buka

hang nadim said...

DAUN> saya tunggu daun datang nanti, bawak kawan-kawan yerr

Biru> memang ada cita-cita, rasanyer cita-cita ni akan terlaksana tidak lama lagi, ada N9 dengan tempat kerja biru dekat jer kan...