Saturday, June 6, 2009

selamat hari jadi alia maisara







Minggu lepas 31 jun 2009, ayah dan mak maisara balik kampung tanjung kasau, dan pada petang hari selepas asar pihak keluarga telah merairkan hari jadi alia maisara , yang jugak anak saudara aku. Majils secara kecil-kecilaan doa selamat dengan kehadiran jemaah surau kampung dan sanak saudara terdekat memeriahkan suasana. Masa maisara dilahirkan kat hospital putrajaya aku ada jugak bersama ayah dan mak aku berkampung di putrajaya, kini maisara dah genap setahun. Aku sebenarnya masa tu dok kampung lama disebabkan tak kekerja, jadi masa tu aku lah yang menjadi orang kuat org tua aku kalau-kalau ada sebarang agenda yang perlu. Sekarang aku dah kembali ke KL dan cuba perlahan lahan membina kembali....baiki kesilapan yang lampau, dan aku berjanji aku akan kembali dengan kejayaan.

No comments: