Monday, July 6, 2009

Kekasih menghilang diri

SAYA seorang gadis berusia 22 tahun. Saya mempunyai teman lelaki dan hubungan kami telah berusia empat tahun. Untuk pengetahuan Putri, kekasih saya tua setahun daripada saya. Masalah yang ingin saya luahkan adalah berkenaan teman lelaki saya yang menghilang daripada saya tanpa apa-apa khabar dan berita. Saya telah cuba menghubunginya tetapi tidak berjaya. Adakah ini membuktikan yang dia memang bukan jodoh saya? Jika benar apa yang harus saya lakukan kerana saya tidak berupaya untuk melupakannya.

Saya telah cuba untuk melupakannya tetapi kenangan bersamanya sentiasa ada dalam minda saya.

n Yang terluka, Negeri Sembilan.

Karangan di atas aku cedok dari utusan semalam bertajuk(kekasih menghilang diri) dari ruangan soal jawab putri yang datang dari seorang gadis dari negeri sembilan, kasihan dia kan.. muda-muda begini memang asyik terluka sajer.. kat sini aku polak nak yang beri pandangan dan tohmahan(kerasnya) dari demensi aku layan sehhhh...mungkin pandangan aku tak sama dengan pandangan PUTRI ponya jawapan.

Kepada Yang Terluka

Sebuah madah ada menyebut, jangan kerana cinta, kita gugur dari perjuangan, dan jangan kerana cinta juga, prinsip kita menjadi larut dan cair. Saudari seorang lemah hanya kerana cinta, saudari dinasihatkan datang ke kampung Tgkasau kita berikhtiar mandikan saudari lupakan kisah lama, Mandi cara orang lama-lama. Saudari cari hobi yang boleh lupakan dia.membeli belah ke..tulis blog ker..dan sentiasa berdoa panjangakan yang tak putus putus pada yang esa semuanya ada hikmah disebaliknya...lagi engkorang tambah lah yer..(tapi aku rasa teman lelaki dia dah ada yang lain ni)..

No comments: