Friday, August 14, 2009

CARI JODOH

Aku dengar lagu ni dalam blog seseorang..kemudian aku bukak YOUTUBE, sedap pulak lagu indon niii...Nama kumpulan WALI..Jadi aku nak tujukan lagu ni kat aku sendiri lah.....

Apa salahku apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku

*
Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan

**
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

***
Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

Back to *, **, ***

Ibu bapak punya anak
Bilang-bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

4 comments:

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

jodoh mmg kena cari.... klu x cari..jwbnya x berjodoh la.. hahaha. ayat apa la aku bg kt ko ni

hang nadim said...

hazerin> yerrr memang tepat sekali, seperti peluru berpandu tepat ke Sasarannyer..:}

Farhana said...

Yup yup.. Lagunye mcm dangdut mas.. Sedap.. Kah kah kah.. Kalo boleh, lagu ni ari2 baca wat mcm doa boleh tak.. Heehee.. Yelaa.. Nak cpat dpat jodoh.. Kih kih kih.. =p

Apa yg penting??? Kerjasama.. Nak cari jodoh pun kene kerjasama ke.. Heehee.. Jom jom jom.. Mari kita cari jodoh.. =)

maulana said...

Farhana>....Hangg Nadim nak menyanyi sikit.......
Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau..