Wednesday, November 4, 2009

Kasanova JUnior Pun Ada....Sekarang ni

KERETA IDAMAN

KALAU pembaca membaca akhbar tempatan pasti ada terbaca pesal Kasanova Junior, baru sahaja berumur belasan tahun, tapi dah 8 gadis bawah umur menjadi mangsanya. Aku rasa Budak ni pakai ilmu Hitam kot, cerita lanjut dalam METRO hari ni. DI sini aku berikan ciri-ciri Kasanova yang perlu dibaca untuk pengetahuan AM...Kalau nak tahu ciri ciri itu....

10 ciri lelaki kasanova..yang anda perlu tahu

1. Di awal perkenalan, si dia menjadi insan yang paling mulus. Apa sahaja yang kamu mahu semuanya akan di penuhi. Namun harus di ingat semua itu hanya mampu bertahan tidak lebih sebulan. Sedikit demi sedikit si dia akan menunjukkan taringnya.
2. Sentiasa kemas dan perwatakannya seperti berada, tapi sebenarnya poket kosong. Kalau ada pun cuma untuk buat pelaburan memikat kamu di awal perkenalan kemudian duit kamu pulalah jadi mangsa.
3. Lelaki kasanova tidak pernah patuh pada janji, tengok sahaja setiap kali kamu keluar dating. Siapa yang akan sampai dahulu.
4. Sering beri pelbagai alasan apabila kesilapannya dapat dikesan. Lebih jelas lagi dia juga sering mempersalahkan orang lain atas kesalahannya sendiri.
5. Mementingkan kekemasan diri dan pakaian yang dipilih juga bukan calang-calang jenama. Maklumlah nak memikat ramai mangsa.
6. Baru kenal tidak sampai seminggu sudah berani mahu sentuh-sentuh di bahagian yang sensitif. Sengaja mahu menggoda kamu untuk pergi lebih jauh.
7. Apabila keluar dengannya, dia selalu tunjuk macho depan kamu. Ada masanya dia akan menegur perempuan lain dengan ramah di depan kamu. Kononnya mahu buktikan pada kamu si dia tidak curang di belakang kamu. Tetapi dia memang peramah dengan semua orang.
8. Selepas sebulan berkawan, si dia berani minta wang untuk di pinjam. Tanpa sengan silu si dia memintanya daripada kamu.. Ha… alasan yang diberikan untuk meminjam itu mmg konkrit dan silap-silap hari bulan kamu akan termakan dengan kata-kata manisnya.
9. Lelaki kasanova biasanya mempunyai paras rupa yang agak tampan sebab itulah perempuan muda cair dan jadi mangsa. Jangan mudah percaya pada wajah tetapi percayalah pada hati.
10. Jarang bercerita tentang keluarganya apatah lagi mahu membawa kamu berjumpa ibu bapanya. Ini sememangnya perkara yang sering berlaku. tetapi harus di ingat juga ada kalanya mereka ada mengajak tetap ajak ajak ayam sahaja. Mulut kata ya dalam

5 comments:

Mawar_berduri said...

Mmmm..bahaya kasanova ni...bagus ada info tentang kasanova..boley berhati2 tkot terjerat ... huhu :)

blueCITY said...

salam...

zaman dah berubah
budak2 la ni makin advance
lebih ganas

tu la dia hakikat
salah siapa?

hang nadim said...

mawar berduri> memang merbahaya...tapi saya pakai Seluar BUNdle sahaja tak mampu pakai yang mahal-mahal

Biru> Memang Advance betul laaa, ish ishhh. HAng NAdim Kat JB lagii ni ampai pukul 7.00 pagi tadi Jap Lagii Nak Gerak laaa, Hujan laa kat Sini Lebat jugak

cik jijah said...

getik betui laaa.... jantan2 dayus gini... geram betul baca pasal dema ni.. memang emo jadinya.. kesian kat perempuan2 tu.. naive sgt... cepat perasan pun sama.. eeee... geram!!

hang nadim said...

cik jijah> Jangan laa Emosinal nanti memakan diri, semua itu pengajaran kan? saya pun geram gak niii....