Sunday, November 8, 2009

Malang Tak Berbau

Minggu ni beberapa kejadian tak diduga telah berlaku, 3 hari lepas semasa pulang dari JB tayar kereta aku pancit di Lebuh raya, Petang tadi pulak aku kena langgar laa pulak. Masalah tayar dah selesai 4 biji tukar tayar baru.... HAri ni aduh.......
Kejadian berlaku betul-betul depan rumah aku, sebuah kereta melanggar bahagian tepi pintu depan dan belakang...........................

6 comments:

cik jijah said...

aduyaiiiii... sabar hang nadim.. jijah pun tgh bengang jugak ni.. hujan tak renti2 buat jalan jadi berlubang2.. terlanggar semalam.. rim jadi bengkok.. teruk la jugak.. hhhuhhuuuu.. seb baik tak terbabas..

Farhana said...

Adeh.. Malang kalau ade bau snang laa kan.. Tapi malangnye, malang tak berbau.. Huhu.. Sabar yek encik hang nadim. Hehe.. ;)

masMZ said...

ini ler name nyerrrr DOGAAN... kot nak tukau kete baru gamaknya???

hang nadim said...

cik jijah> salam...skang ni musim hujan, hari-hari jem, rim takpe la bole tukar baru nati hehe, hai-hati tau

farhana> Doctor....tapi kalau ada penumpang yang membaukan bila tingkap ditutup macamner agaknyer.. jap lagi nak ke JB lagi
Lusa baru hantar kereta kt bengkel skang ni pakai je lah dulu.

masMz> salam cik Maz tak mampu lagi la beri, kalau-kalau ada keajaibpan mana tau kan. Mas nak pergi Gerik BIla ?

masMZ said...

Baru balik dari perjalanan ke Utagha... Mungkin ke Belum lagi awal tahun :D

psst psst : ermmmm.... agak2 nanti nak wat menu apa lah agaknya? he

hang nadim said...

salam..balik dari maner tuu? MEnu...nak buat majlis per pulak ni