Monday, March 29, 2010

Aku Tengah Seronok Kat Fb

Sebelum ini aku tak pernah ambik tahu pun FB ni. Bila member sekolah aku tanya baru laa aku activete kan,walaupun aku setup tahun lepas lagi, masa tu aku tgk budak2 dok main games jerr.. tapi bes gak dapat jumpa member lama ..sungguh teruja laa....tk yah tekan

3 comments:

FarhanaDr said...

Hohohoho.. Jangan addicted sudah laa.. Heehee.. :)

blueCITY® said...

ku tak pernah teruja nak ada akaun fb,
kerana?
heeeeeeeeee
walau ramai yg suruh bukak
ku tak nak juga
pengarah pun ada fb
ku malas ,
hehehhehe

hang nadim said...

Dr. farhana weiii best laaa FB ni alaaa u lagi aktif heheee

biru...apesal tak bukak....laaa nak jejak kasih bukannyer pe