Monday, April 12, 2010

Tuan Muda Bakal Kaki Penipu Masa depan

Cerita ni memang Best..
Beberapa hari lepas kecoh dalam paper certa tuan Muda ni, seorang budak lelaki yang berusia 18tahun boleh mempermainkan orang-orang kerajaan dan beberapa orang Datuk, aku memang tabik spring kat mamat ni, dengan bakat yang ada padanyerr kecoh....satu malaysia, setiap manusia sememangnyer dianugerehi bakat yang tersendiri, aku rasa satu hari nanti mamat ni akan jadi seorang penipu sebagai kareer hidupnyer kalau dia dibiarkan sendiri, dengan keyakinan dan gaya percakapan seperti yang ditulis dalam paper aku dapat bayangkan mamat ni memang Champion..


Timbalan Ketua Polis daerah, Superintendan Zulkifli Taha, berkata remaja terbabit mendakwa dia anak angkat kepada Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah dan bergelar Tuan Muda bagi memasuki Kem PLKN Kampung Hijrah, Penor dan Kem PLKN Cahaya Gemilang, Cherating, di sini.

“Siasatan lanjut mendapati suspek juga pelajar pintar di sekolahnya apabila memperoleh 9A dan 1B dalam peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yang keputusannya diumumkan baru-baru ini.


“Polis menyiasat motif tindakan suspek menyamar sebagai kerabat diraja Pahang dan kemungkinan pembabitan orang lain dalam penipuan ini,” katanya.

2 comments:

Unknown said...

la ni mmg pandai jer nak tifu2...mcm2 cara

hang nadim said...

dengar certa dia dah dimaafkan