Thursday, May 6, 2010

Kalau Aku(blogger yg) Diberi RM4 juta.....


salah sorang blogger yang tersohor dalam arena politik mendedah diberi RM4 juta, begitulah tajuk berita akbar tempatan minggu lepas, Blogger yang menamakan dirinyer SEPAK ORANG ITU yg bermarkas diKelantan...tiba-tiba menjadi tumpuan ramai, hehehee tapi kenapa baru sekarang nak Royak, inilah menjadi kemuskilan ni lain kali hulur2 laa sikit kat blogers junior macam aku ni. Sebenarnyerr itu adalah cerita politik, bagi yang bijak pandai macam kita ni mesti dapat membezakannyer Semua cerita ni adalah yang berpunca dari DUit...tak begitu ? akan tetapi kalau laa aku yang mendapat perntukan sebanyak itu, aku akan menggajikan pemuda kampung aku dan orang sekitar kampung yang bijak dalam bidang ni, biar tempat aku menjadi terkenal dan dikenali ramai...terutama kampung tanjungkasau ni, dengan bermodal sebanyak itu aku pung berbincang laaa panjang lebar, aku lantiklah penasihat yang bertauliah dan tak bertauliah, idea dicurahkan, stategi disusun.. heeheheh hari-hari orang kampung aku belanja makan ikan siakap, udang galah ke, ketam ke...kaya-kaya. Opss tak boleh lebih-lebih nati orang marah pulak..

No comments: