Thursday, May 13, 2010

Nilai tubuh wanita kepada Seorang Lelaki


Kata orang tak perlu mencari secantik Balqis, jika diri tak sehebat Sulaiman. Mengapa berharap teman setampan Yusuf jika kasih tak setulus Zulaikha. Memang idealnya lelaki mahupun wanita yang serba sempurna-bertubuh ramping, berkulit putih dan berwajah cantik. Akan tetapi dan realitinyer syarat sempurna ini bukanlah penilaian utama lelaki kepada wanita.
Ada perkara lain yang mempengaruhi penilaian lelaki kepada seorang wanita khususnya isteri mereka. Ada bahagian tubuh khusus yang dapat menakluk lelaki....

* Aroma badan
lelaki sukakan bau badan isteri yang harum terutama selepas bangun tidur.Di tambah lagi dengan haruman pewangi yang masih melekat di bantal. Ahh alangkah indahnye pagi yang sebegitu hehehe.

* Kulit
Wanita tidak perlu berkulit putih. Yang penting kulit dirawat dengan betul supaya terus selembut bayu(yang nii kena rajin pergi Spa la) tentu sekali suami tak jemu-jemu membelainyer.

*Payu dara
Bad ni memang pesona paling menggoda. Malah para pakar pernah mengakui melihat payu dara boleh memanjangkan umur seseorang. Tentu sekali payu dara tak perlu semontok Moddona tapi yang paling penting ada bentuk payu dara dan memberi respons apabila disentuh.

*Bibir
selalu orang kata bibir seksi. Ermm tetapi bagaimanakah bibir yang seksi itu? jawapan mudah untuk ini ialah yang mudah dicium. Maka disarankan pakailah gincu yang bersesuaian supaya suami tergoda untuk mengucup mahupun menciumnyer..

*Rambut
Rambut adalah mahkota wanita. ia adalah tarikan kepada lelaki. Rambut tak perlu panjang mengurai atau hitam berkilau. Cukuplah sekadar kelihatan sihat dan berbau harum gitu. Rambut adalah bahagian yang penting yang selalu dicium suami.

*Mata
Selalu orang mudah terpukau dengan mata yang bersinar. Ditambah dengan bulu mata yang lentik dengan bantuan kosmetik, tentu sekali menjadi pandangan 'syurga' buat suami.

Bahagian tubuh lain yang perlu diambil kira dan disukai lelaki ialah kuku(untuk cakaran membangkit berahi), leher dan telinga bahagian bawah,
Memang perlu tak secantik Balqis mahupun setulus Zulaikha, tetapi jagalah dan rawatlah moga rasa dan kasih sayang suami terus membara...Tuuuuu dia.

7 comments:

Ella said...

ha tu dia...

i terus check yg mana tak berjaga..hahahah

Tajul said...

haha,best :)

hang nadim said...

Ella> satu idea yang bernas hehehee

Tajul> Memang pun...bagi yang dah kawin laa

HonEyBuNNy said...

Tu dia.....ne xsabar nak tawin neh..ehhe

hang nadim said...

itu adalah soalan cepu emas bagi saya jugak....tapi nak camner kan..

ir yien 9897 said...

wau..nice info ..

search dari google jumpa kamu

punya tajuk yang memikat.. :)

hang nadim said...

ir yen-memang info yang menarik untuk renungan bersama, abg pun tak jemu2 membaca..dtg lagi cari info